PRIMĂRIA DĂRMĂNEȘTI, UN NOU PAS SPRE DIGITALIZAREA COMUNICĂRII CU CETĂȚENII! UITE CE SERVICII SE POT ACCESA ONLINE ACUM!

Primăria Comunei Dărmănești pune la dispoziția cetățenilor noi servicii online pentru a eficientiza și simplifica interacțiunea dintre cetățean și autoritatea publică locală.
Este vorba despre 4 noi secțiuni: Verificare solicitări, Sesizări, Formulare online, Monitorul Oficial Local.
Noile aplicații online, disponibile prin portalul e-Guvernare Regista, pot fi accesate din https://darmanesti.regista.ro/ .
Portalul oferă următoarele facilități:
-Depuneri cereri online pentru diverse soliciatări
-Depuneri sesizări pe harta digitală a comunei Dărmănești
-Verificare în timp real a stadiului solicitărilor (depuse după data de 25 martie)
-Consultare documente de interes public în cadrul secțiunii Monitorul Oficial Local
-Portalul public e-Guvernare este sincronizat cu aplicația de management al documentelor Regista, facilitănd procesarea cererilor si ușurând procesul de depunere.
“Primăria Comunei Dărmănești își respectă angajamentul față de cetățeni și continuă procesul de digitalizare pentru a oferi cetățenilor soluții eficiente de comunicare și interacțiune cu administrația publică locală!
Vă invit să vă creați cont în portalul https://darmanesti.regista.ro/ și să depuneți cât mai multe solicitări online! Va multumesc!”a anunțat pe pagina sa de Facebook, Valentin Mihalache, primarul comunei Dărmănești.
Edilul Valentin Mihalache a anunțat că se lucrează de zor pentru ca cetățenii șă-și poată achita taxele și impozitele online, iar acest lucru va fi posibil într-un timp foarte scurt.

